Spośród jej wielu zalet, reklamodawcy najczęściej wskazują na szeroki zasięg oddziaływania, relatywnie niski koszt produkcji oraz specyfikę tego formatu, wyrażoną w jego permanentnej widoczności dla potencjalnych klientów - inaczej, jak obserwujemy to w przypadku reklam w internecie lub telewizji, których działanie jesteśmy w stanie ograniczyć, dzięki możliwości ich wyłączenia w dowolnej chwili. Wyróżniamy wiele rodzajów reklamy zewnętrznej, takie jak między innymi reklamy wielkoformatowe i billboardy, natomiast dzisiaj spróbujemy dowiedzieć się czegoś więcej na temat coraz popularniejszych wśród reklamodawców liter 3D.
Co kryje się pod pojęciem liter 3D?
Nie ulega wątpliwości, że litery 3D to obecnie jeden z głównych trendów w reklamie. Do ich głównych cech należy przestrzenny kształt, a także możliwość wykonania z przeróżnych materiałów - od papieru, po metal oraz styrodur - zależnie od sposobu przeznaczenia danego produktu.
Doskonale sprawdzą się jako forma reklamy zewnętrznej, szyld, ale i w równym stopniu jeden z wielu elementów wystroju wnętrza powierzchni biurowych, przestrzeni sklepowych, eventów oraz naszych domów i mieszkań.
Jak mówi Remigiusz Rygoł, właściciel GrawerPix - jednej z wiodących agencji reklamowych w naszym kraju: "Obecnie notujemy zwiększone zapotrzebowanie na zamówienie liter 3D w naszej firmie. Jako, że zawsze jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami i branżowymi nowinkami, realizujemy zamówienia na wersje podświetlane oraz nie podświetlane dowolnego logotypu, napisu lub wybranej grafiki dla wszystkich gabarytów."
Dlaczego warto rozważyć ten format reklamy zewnętrznej?
Dzięki zastosowaniu liter 3D zwiększymy widoczność naszej firmy, nadając jej przy tym niepowtarzalny charakter.
To rozwiązanie doskonale pomoże w identyfikacji wizualnej produktów, ubarwi przestrzenie sklepowe, doskonałe uzupełni wystrój konferencji oraz będzie stanowić wyjątkowy dodatek ozdobny w naszych czterech ścianach.
Najnowsze badanie wyraźnie wskazują, że nie tylko klienci firmowi, ale i również indywidualni coraz częściej zamawiają litery 3D i nic nie wskazuje na to, aby wspomniany trend miał ulec zmianie w najbliższym czasie.